Nos masz zasłonięty? U mnie przy zasłoniętym nie ma opcji i jak zasłonię się maską do nosa to odblokowuje FaceID.
Nos zasłonięty. Do wczoraj mi w 100% nie działało, a od wczoraj 5 na 10 odblokowań jest poprawne.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 18 maja 2020 - 07:37
Nos masz zasłonięty? U mnie przy zasłoniętym nie ma opcji i jak zasłonię się maską do nosa to odblokowuje FaceID.
Napisano 18 maja 2020 - 07:48
Może FaceID "nauczyło" się Twojej twarzy w maseczce
Napisano 18 maja 2020 - 08:09
Nie ma takiej opcji żeby się nauczyło twarzy w maseczce. Najlepiej widać to w momencie gdy chcesz "dodać drugą twarz" w ustawieniach FaceID zakładając maseczkę.
BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ || ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare || ELECTROLUX ESF74661RX || Rubin 714p || Paseratti 1.9 TDI
Napisano 18 maja 2020 - 09:00
Nie ma takiej opcji żeby się nauczyło twarzy w maseczce. Najlepiej widać to w momencie gdy chcesz "dodać drugą twarz" w ustawieniach FaceID zakładając maseczkę.
Użytkownik ASOT edytował ten post 18 maja 2020 - 09:00
Napisano 18 maja 2020 - 10:23
To chyba średnio powód do radości...
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 18 maja 2020 - 11:49
"Burka mode"
Nie powiem, że TouchID jest lepszy, bo wystarczą obowiązkowe rękawiczki i po wygodzie...
Sony Xperia 5 II 128 GB + microSD 128 GB, gniazdo jack, 120 Hz, 5G, ładowarka w pudełku
Napisano 18 maja 2020 - 11:52
Tak naprawdę jedyne sensowne rozwiązanie w takiej sytuacji to kilkucyfrowy kod blokady. Krew mnie zalewa jak muszę wpisać swoje kilkunastoznakowe hasło. Ja na szczęście nie muszę spędzać większości dnia w maseczce, ale gdybym musiał, to pewnie bym ustawił >10 cyfr i ewentualnie blokowanie po upływie kilku minut (można wygasić ekran i odblokować bez wpisywania kodu przez np. 15 minut).
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 19 maja 2020 - 08:53
iPhone 11
Napisano 19 maja 2020 - 09:03
Wieczne marudzenie też jest smutne.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 19 maja 2020 - 10:13
iPhone 11
Napisano 19 maja 2020 - 10:22
A szkoda.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 19 maja 2020 - 10:28
Człowiek pisze, że mu poczta nie działa prawidłowo. To jest marudzenie?
Sony Xperia 5 II 128 GB + microSD 128 GB, gniazdo jack, 120 Hz, 5G, ładowarka w pudełku
Napisano 19 maja 2020 - 10:53
Ale to nie jest temat dla wersji beta.
iPhone 8, MBA
Napisano 19 maja 2020 - 12:05
Wersja 13.5 a poczta w-mail nadal nie odświeża się tak jak powinna. Jeśli wejdę na listę zbiorczą to muszę z niej wyjść i wrócić ponownie. Dopiero wtedy pojawiają się nowe wiadomości.
Cóż COVID ważniejszy. Nawet to słowo dodali do słownika i automat je poprawia na drukowane jak powyżej.
Smutne to wszystko.
Człowieku może Ty masz z pocztą problem, a nie aplikacją Mail? Odezwij się gdzieś, gdzie można składać sugestie do Apple'a, może Ci naprawią.
A co do "problemu" odblokowywania telefonu, to naprawdę 4 cyfrowy kod nie jest jakiś straszny do wpisywania przy odblokowywaniu. Leniuchy z was się porobiły już konkretne.
pewnie bym ustawił >10 cyfr i ewentualnie blokowanie po upływie kilku minut (można wygasić ekran i odblokować bez wpisywania kodu przez np. 15 minut).
Ale w sensie, że kilkunastocyfrowy kod, żeby odblokować telefon, czy mówimy o wprowadzaniu hasła do jakiejś konkretnej aplikacji?
Użytkownik dobrakawa edytował ten post 19 maja 2020 - 12:09
Pro 2012, 14 Pro
Napisano 19 maja 2020 - 13:36
Do odblokowywania telefonu.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 19 maja 2020 - 16:49
Ale po co taki długi kod odblokowywania? Według mnie 4 cyfry wystarczą spokojnie.
iPhone i tak się blokuje przy kilku nieudanych próbach na wypadek gdyby ktoś chciał się dostać do środka i próbować wpisywać kod.
Pro 2012, 14 Pro
Napisano 19 maja 2020 - 16:56
A czy kod blokady nie jest przypadkiem 6 cyfrowy ??
Napisano 19 maja 2020 - 17:03
A czy kod blokady nie jest przypadkiem 6 cyfrowy ??
Może być 4, może 6, masz do wyboru.
iPhone 15 Pro
Napisano 19 maja 2020 - 23:24
Tak naprawdę wybór jest jeszcze większy, bo można sobie wybrać opcję hasła numerycznego i wpisać np. 8 czy 10 cyfr. Drobnym minusem jest to, że wtedy trzeba ręcznie klepnąć OK.
A ja chyba jestem nieco przewrażliwiony, bo mam hasło alfanumeryczne 15-znakowe i ustawione wymazanie zawartości telefonu po 10 nieudanych próbach.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 20 maja 2020 - 03:07
Tak naprawdę wybór jest jeszcze większy, bo można sobie wybrać opcję hasła numerycznego i wpisać np. 8 czy 10 cyfr. Drobnym minusem jest to, że wtedy trzeba ręcznie klepnąć OK.
A ja chyba jestem nieco przewrażliwiony, bo mam hasło alfanumeryczne 15-znakowe i ustawione wymazanie zawartości telefonu po 10 nieudanych próbach.
Jezuuu!! Co ty pracujesz dla CIA, FBI, albo może DHSu
, lub trzymasz jakieś rzeczy o które boisz się by ludzie nie zobaczyli. Ja mam 6cio cyfrowy kod i to wszystko. W ciągu dnia jak miałbym to 15-znakowe hasło wpisywać co parę minut czy nawet co 0,5h to chyba bym oszalał.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
Napisano 20 maja 2020 - 07:16
Co do problemu z aplikacją mail to potwierdzam i nie jest to żaden problem z dostawcą, a problem z aplikacją, bo to się zaczęło od 13tki i pisało/pisze o tym masa ludzi. Na próbę już dawno temu jak zaczęły się te problemy zainstalowałem Outlooka i dodałem te same skrzynki co mam w aplikacji Mail i problem jak ręką odjął. Także polecam
BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ || ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare || ELECTROLUX ESF74661RX || Rubin 714p || Paseratti 1.9 TDI
Napisano 20 maja 2020 - 07:56
Wersja 13.5 a poczta w-mail nadal nie odświeża się tak jak powinna. Jeśli wejdę na listę zbiorczą to muszę z niej wyjść i wrócić ponownie. Dopiero wtedy pojawiają się nowe wiadomości.
Cóż COVID ważniejszy. Nawet to słowo dodali do słownika i automat je poprawia na drukowane jak powyżej.
Smutne to wszystko.
Jakie masz skrzynki mailowe podpięte? Ja na tej apce tylko icloud.com i działa raczej dobrze. Gmaile mam w aplikacji gmail i po problemie, jest nawet push
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
Napisano 20 maja 2020 - 09:02
iPhone 11
Napisano 20 maja 2020 - 09:04
Przypominam, że to są Rozmowy ogólne -> iOS 13.* - dyskusja, a nie 'Aastelixowi nie działa Mail i płacze o to od pół roku minimum'.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 20 maja 2020 - 18:19
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych